Конспекти занять педагогів закладу можна переглянути на сайті "Всеосвіта" https://vseosvita.ua/

Конспект інтегрованого заняття з грамоти , розвитку мовлення та художньої літератури “До нас завітав метелик”

(Для вчителів початкових класів та батьків вихованців)

/Files/images/images (4).jpgМета: продовжувати знайомити дітей з казками народів світу , зокрема казкою Г. Х. Андерсена “Дюймовочка”. Узагальнити знання про “речення”, слова-предмети, ознаки, дії, антоніми та багатозначні слова; склад, звуки, букви. Продовжувати вчити дітей виконувати звуковий аналіз слів. Закріпити вміння виражати емоції за допомогою міміки , використовувати елементи ТРВЗ. Розширити словник прислів’ями про птахів. Розвивати мовлення, пам’ять , логічне мислення, увагу, дрібну моторику рук. Виховувати вміння працювати у групах,бажання допомагати.Детальніше...


Конспектпідсумкового заняття з математики для вчителів та батьків «Пригоди портфелика»

(старша група)

/Files/images/загруженное (1).jpg Мета: формувати у дітей позитивне ставлення до навчання в школі, заохочувати до виконання певних установлених правил і завдань; закріплювати навички прямої і зворотної лічби, знання про рік, місяці, дні тижня, їх послідовність, вправляти в розв ‘язуванні віршованих арифметичних задач, записувати їх розв’язання за допомогою прикладів, виконувати словесні інструкції вихователя; розвивати вміння складати з геометричних фігур силуети людини, пояснюючи свої дії, вміння проходити лабіринти. Детальніше...


Інтегроване заняття «Весняні явища»,з розвитку мовлення, природи і грамоти проведеного з дітьми старшої логопедичної групи № 6

( для батьків і вчителів)

/Files/images/загруженное (2).jpgМета:формувати елементарні уявлення про найхарактерніші ознаки веснив неживій і живій природі,які можна виявити в процесі спостережень;учити помічати зміни в природі,закріпити назви весняних квітів;розширитисловниковий запас словами ознаками та дієсловами,вправляти у доборі однокореневих слів,залучати дітей до активної участі в бесіді. Виховуватидбайливе ставлення до об’єктів природи;прищеплювати бажання більшедізнаватися про природу.Детальніше....


Сценарій фізкультурної розваги «З Вітамінкою підемо - всім здоров’я збережемо».

для дітей старшої групи

/Files/images/загруженное (3).jpgМета: закріпити у дітей загальне поняття про вітаміни, про спосіб боротьби з мікробами. Вправляти дітей в оздоровчих вправах. Удосконалювати навички у різних видах ходьби, прорізанні. Сприяти розвитку рухів, та довільної уваги. Викликати позитивні емоції, настрій, та бажання бути здоровим. Сприяти формування дружніх взаємин.

Обладнання: корисні та шкідливі продукти, пеньочки, спортивні модулі, 2-кубики, 2-іграшкові велосипеди. Два обручі з листочками. Лист з загадками. Детальніше...


Конспект заняття з пісочної терапії «Колобок по пісочку гуляв - діток звеселяв» з пріоритетом мовленнєвого розвитку проведеного в ІІ молодшій групі № 13

/Files/images/загруженное (4).jpgМета: Закріпити знання дітей про казку «Колобок»; Вчити на піску відображати рухи та сліди тварин; Розвивати дрібну моторику рук, тактильне відчуття , зосередженість; Виховувати любов до казок, бажання прийти на допомогу один одному, охайність.

Матеріал: « Піскунчик », дід, баба, Колобок, звірі до казки , пір’їнки. Детальніше...


Конспект інтегрованого заняття « Якщо друг у тебе є – життя радісним стає » з правового виховання, з пріоритетом морально-етичного виховання, проведеного в старшій логопедичній групі № 6

Мета: уточнити та розширювати уявлення дітей про дружбу. Розвивати/Files/images/vozd18.jpg спостережливість ,здатність установлювати причиново-наслідкові зв’язки ,робити самостійні висновки.Детальніше...


Конспект заняття-гри "У музеї" ( сюжетно-рольова гра ), проведеного у старшій групі.

Мета: Продовжувати формувати у дітей через сюжетно – рольову гру « У музеї » знання про витвори українських митців ( кераміку, різьбу по дереву, петриківський розпис, писанкарство, вишивку, килимарство, плетіння з лози) .
Закріплювати знання про елементи та кольори , притаманні кераміці, вишивці, писанкарству, їх застосування в житті людей.
Розвивати зв’язне мовлення, уміння висловлювати своє відношення та враження від виробів декоративно – прикладного мистецтва./Files/images/images.jpeg30.jpeg
Виховувати інтерес до народного мистецтва, естетичний смак, здатність відчувати красу, викликати зацікавленість і бажання навчатись виготовляти подібне.Детальніше...

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • читач

    2014-01-25 10:49:31

    хочу подивитися......