(Для вчителів початкових класів та батьків вихованців)
Мета: продовжувати знайомити дітей з казками народів світу , зокрема казкою Г. Х. Андерсена “Дюймовочка”. Узагальнити знання про “речення”, слова-предмети, ознаки, дії, антоніми та багатозначні слова; склад, звуки, букви. Продовжувати вчити дітей виконувати звуковий аналіз слів. Закріпити вміння виражати емоції за допомогою міміки , використовувати елементи ТРВЗ. Розширити словник прислів’ями про птахів. Розвивати мовлення, пам’ять , логічне мислення, увагу, дрібну моторику рук. Виховувати вміння працювати у групах,бажання допомагати.Детальніше...
(старша група)
Мета: формувати у дітей позитивне ставлення до навчання в школі, заохочувати до виконання певних установлених правил і завдань; закріплювати навички прямої і зворотної лічби, знання про рік, місяці, дні тижня, їх послідовність, вправляти в розв ‘язуванні віршованих арифметичних задач, записувати їх розв’язання за допомогою прикладів, виконувати словесні інструкції вихователя; розвивати вміння складати з геометричних фігур силуети людини, пояснюючи свої дії, вміння проходити лабіринти. Детальніше...
( для батьків і вчителів)
Мета:формувати елементарні уявлення про найхарактерніші ознаки веснив неживій і живій природі,які можна виявити в процесі спостережень;учити помічати зміни в природі,закріпити назви весняних квітів;розширитисловниковий запас словами ознаками та дієсловами,вправляти у доборі однокореневих слів,залучати дітей до активної участі в бесіді. Виховуватидбайливе ставлення до об’єктів природи;прищеплювати бажання більшедізнаватися про природу.Детальніше....
для дітей старшої групи
Мета: закріпити у дітей загальне поняття про вітаміни, про спосіб боротьби з мікробами. Вправляти дітей в оздоровчих вправах. Удосконалювати навички у різних видах ходьби, прорізанні. Сприяти розвитку рухів, та довільної уваги. Викликати позитивні емоції, настрій, та бажання бути здоровим. Сприяти формування дружніх взаємин.
Обладнання: корисні та шкідливі продукти, пеньочки, спортивні модулі, 2-кубики, 2-іграшкові велосипеди. Два обручі з листочками. Лист з загадками. Детальніше...
Мета: Закріпити знання дітей про казку «Колобок»; Вчити на піску відображати рухи та сліди тварин; Розвивати дрібну моторику рук, тактильне відчуття , зосередженість; Виховувати любов до казок, бажання прийти на допомогу один одному, охайність.
Матеріал: « Піскунчик », дід, баба, Колобок, звірі до казки , пір’їнки. Детальніше...
Мета: уточнити та розширювати уявлення дітей про дружбу. Розвивати спостережливість ,здатність установлювати причиново-наслідкові зв’язки ,робити самостійні висновки.Детальніше...
читач
2014-01-25 10:49:31хочу подивитися......