• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка логопеда

Динамічна артикуляційна гімнастика:

https://www.youtube.com/watch?v=GW1RpthklBU

Інформація логопедичної служби міста на сторінці WEB-сайту НМЦ "Логопедична служба" у розділі "Робота з дітьми з особливими потребами"


Якщо дитина не вимовляє звук «р»

/Files/images/логопед images.jpg Коли дитина йде до школи, вона вже повинна трохи читати, рахувати й уміти розповісти про себе та свою сім’ю, тобто володіти навичками зв’язного мовлення. З останнім у багатьох дітей нерідко виникають серйозні проблеми. Вони поглиблюються ще й через те, що читати та рахувати, у будь-якому разі, в школі навчать, а ось говорити, правильно вимовляти звуки навчають лише в спеціалізованих школах. Відтак дитина, загалом нормально розвинена, через невміння складно говорити (іноді вона просто соромиться відкрити рота, оскільки неправильно вимовляє звуки й не хоче, щоб із неї глузували) отримує ярлик «тугодума» або «ледаря». Детальніше...

До уваги батьків, діти яких займаються з логопедом!
Пам 'ятайте :

1. Дитина має бути готовою до роботи з логопедом , тому що її свідоме бажання виправити звуки має велике значення

2. При виправленні певного звуку не звертайте увагу на інші спотворені звуки.

3. Матеріал має відпрацьовуватися послідовно, а не вибірково. Пропуски окремих етапів роботи впливають на якість виправлення вад мовлення.

4. Перехід від одного етапу до наступного відбувається тільки при засвоєнні попереднього матеріалу.

5. Кожний виправлений звук необхідно відразу вводити в розмовно-побутове мовлення.

6. Дитина повинна займатися щоденно по 15-20 хвилин, виконувати завдання перед дзеркалом, працювати як над новим, так і попереднім завданням.

7. Активно допомагайте дитині і вимагайте від неї виконання завдань.

8.Виконуйте вдома завдання , які отримує дитина в дошкільному закладі


Поради батькам.

1. Розмовляйте з дитиною кожної вільної хвилини.

2. Спонукайте до звуконаслідування, промовляння перших правильних слів.

3. Якомога більше залучайте дітей до ігор, розповідайте казки, розучуйте пісні, загадки, скоромовки, вірші.

4. НІ В ЯКОМУ РАЗІ не повторюйте неправильну вимову дитини! Пам'ятайте, що дитині потрібно чути лише правильну мову!

5. Не позбавляйте дитину спілкування з однолітками та старшими дітьми.

6. Не закидайте дитину великою кількістю іграшок. Привчайте бережливо ставитись до іграшок, книжок, картинок.

7. Заохочуйте словесну творчість дітей! Спонукайте їх до складання лічилок, чистомовок, загадок, віршів.

8. Уважно ставтесь до запитань вашої дитини! Ваша відповідь повинна бути чіткою, доступною, зрозумілою малюкові СПОНУКАЙТЕ ДИТИНУ ДО ЗАПИТАНЬ!

9. Кожне незрозуміле слово поясніть дитині. Привчайте дітей до вживання слів відповідно літературної норми!

10. Не забувайте доречно вживати прислів'я, приказки, загадки!

11. ВИПРАВЛЯЙТЕ МОВУ ДИТИНИ!

12. Не втручайтесь в дитячі розповіді, спочатку вислухайте дитину, а потім виправте помилку.


Мова дорослих - взірець для наслідування.
Мова дорослих - приклад для дітей.

/Files/images/images (2).jpgЯскрава, виразна мова дорослих привертає увагу дітей, полегшує розуміння її і запам'ятовування.

Суха, монотонна мова не повинна бути зразком для наслідування. Виразність забезпечується інтонацією, що надає мові мелодійності.
Не можна кричати в розмові з дитиною. Голосна, криклива мова викликає у дошкільнят байдуже ставлення до її змісту, роздратованість у поведінці. Дитина намагається відповісти батькам таким же тоном і це надає мові відтінок грубості.
Не розмовляйте з дітьми швидким темпом, оскільки стежити за такою мовою батьків дітям важко, вони відволікаються, стомлюються слухати, так виховується неуважність до слова.

Мова батьків має бути орфографічне і граматично правильною, вимова звуків повинна чіткою. Дитина швидше навчиться говорити правильно, коли чутиме навколо себе правильну, літературну мову.

Батьки мають берегти слух дитини, стежити за станом слухового органу. Не можна говорити над самим вухом дитини. Знижує слухову увагу дитини постійний шум у кімнаті, голосне звучання телевізору, голосні розмови дорослих. Першою ознакою зниженого слуху є відсутність реакції дитини на мову людей, що її оточують. Батьки повинні постійно піклуватися про збереження слуху дитини, розвивати слухову увагу, спостережливість.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi