• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка музкерівника

Детский сад Вплив музики на розвиток особистості дошкільника

Реформа системи освіти, яка стосується і дошкільників, висуває розвиток творчості дитини, як одну з пріоритетних задач. Без ї вирішення неможливо виконати головні завдання дошкільної освіти розроблені у «Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні»: формування базиса особистої культури дитини через відкриття її світогляду у цілому і різнобічному.
Дитина не повинна пасивно спостерігати оточуючий світ, вживати готову інформацію і копіювати її. Саме від творчих людей залежить розвиток суспільства. Перші творчі здібності особистості проявляються в дошкільному віці. Перед вихователем стоїть задача знайти шляхи своєчасного прояву у кожної дитини інтересів, природних задатків, здібностей і створити оптимальні умови для їх розвитку, визначити конкретні сфери творчого потенціалу./Files/images/муз.images.jpg
Як відомо, музика – вид мистецтва, який суттєво впливає на становлення особистості. Вона збагачує почуття дитини, сприяє оволодінням вмінням відчувати ритм і мелодію твору, форму здібності адекватно реагувати на них своїм голосом і рухами, розвиває інтерес до різних музичних інструментів і бажання на них грати.
Головне в музичному розвитку дошкільника – провести дитину в різнобарвний віт музики , навчити дитину «жити» нею. Задача педагога полягає в тому, щоб дитина робила це не тому, що так треба, а щоб дитина сказала : «Я буду робити це тому, що хочу, тому, що це мені цікаво».
Допомогти дитині відчути красу і силу впливу музики – це важлива задача. Музичне виховання – частина естетичного виховання дитини. Естетичне виховання проходить через ознайомлення дітей з різними видами мистецтва ( музика, образотворче мистецтво, театр, хореографія, література, фольклор). Музика розвиває музичну культуру і формує позитивні якості особистості. Музика в більшій мірі доступна дитині , ніж інші види мистецтв.
Під час слухання музики, розвивається таке поняття, як емоційно образний зміст музики. Тобто діти знаходять зв'язок між засобами музичної виразності і змістом музики, розвиває виконавські навички дітей, вміють співати без супроводу.
Відомо, що пісенна творчість направлена на розвиток різних музичних здібностей. І коли вже діти мають певний досвід музичної імітації, вони можуть виконувати музично – пластичні ігри.
В музично – дидактичних іграх діти проспівують слова привітання з певною інтонацією і емоцією, вибирають потрібний темп і ритм.
Ефективними видами занять, які дозволяють дитині розкритися повніше і яскравіше як особистості, являються розвивальні, домінуючі, комплексні, тематичні заняття.
Розвитку особистості дитини сприяють музичні свята. Основа свята – це гра: веселе дійство, де є вільна музична діяльність. Викликаючи емоції радості, свята закріплюють знання дітей про оточуючий світ, розвивають мову дітей, творчу ініціативу та естетичний смак.
Музика займає особливе місце у вихованні дітей дошкільного віку. Головний принцип – це оптимальне співвідношення навчання та творчості .

/Files/images/мікі з гармошкою.gif

Кiлькiсть переглядiв: 120

Коментарi